Great stuff to be shared together...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 26, 2010

Testimonial: SNE Capsules


Seperti dalam yang saya cerita dalam entri PCOS dan Negatif Lagi, saya mengalami masalah kecelaruan hormon sampaikan usaha kami nak dapatkan zuriat asyik terkantoi je. So, bila dah confirm tak hamil, hubby suruh saya amik supplement yang dah lama dia suruh amik tapi saya agak reluctant sebab harganya agak mahal. Tapi kata orang, kita berdoa dan bertawakal tak cukup kalau takde usaha kan. Jadi saya pun menurut kata makan SNE capsule ni. Gambar courtesy of SNE Marketing.


Tapi silap besar lah saya try kapsul ni masa bulan puasa. Patutnya tunggu habis bulan puasa baru try. Tak pasal2 tinggal puasa. Huhuhuh.. Selalu kitar menstruasi saya lebih kurang 9minggu. Tapi lepas 3 hari consume, saya yang dah terlewat seminggu dari tarikh sepatutnya, PERIOD! Dah lama tak tinggal puasa, alih-alih tahun ni kena mengganti. Bak kata member, dah biasa hidup senang takde hutang puasa. Hakhak.. dengkilah tu kan.. muahahah

Lepas tu saya perasan yang kali ni takde period pain sampai cramp-cramp perut macam selalu. Cuma extra-moody-me tu memang tak dapat ubah la. Walaupun sedih sebab terpaksa cuti puasa, tapi rasa happy juga. Sebabnya, before this walaupun tak period dalam tempoh dua bulan, tapi sakit perut macam period pain tu tetap dirasai.. Stress ko! Pastu alang-alang cuti tu, saya bantai lah buat kuih raya beria-ia. Yelah, boleh rasa. Kena pulak time buat tart nenas, asyik masuk molot je. Oppss.. Lari topik pulak.

Berbalik pada cerita asal, saya google lah info pasal kapsul SNE ni. Ni antara info yang saya jumpa. Produk ni dihasilkan dari biji buah seabuckthorn. Macammana pulak rupa buah ni ye.

Bersumberkan info daripada Phytochemicals Info, Seabuckthorn dikatakan kaya dengan beta carotene, Vitamin C, Vitamin E dan flavanoids. Seabuckthorn digunakan secara traditional untuk merawat masalah kulit, kewanitaan, jantung, gastric ulcer, mengubati luka dan ubat penahan sakit. Yang kat bawah ni saya copy paste dari satu sumber tapi blog dia dah tak wujud.

"SNE KAPSUL mempunyai daya penyingkiran radikal bebas yang kuat. Ia dapat meningkatkan system keimunan dalam 15 hari. Boleh mengaktifkan sistem otak, sistem saraf dan sistem endokrin. Mengandungi khasiat yang sempurna untuk membaiki kesilapan di dalam genetik manusia. Dapat mengaktifkan serta menguatkan sel-sel. Pada masa yang sama ia dapat memperkuatkan sistem saluran darah. Ia mengandungi lebih daripada 200 jenis khasiat yang penting untuk melakukan 6 fungsi;

1) Pencegahan Jangkitan Bakteria dan Virus
2) Ditoksifikasi
3) Penyelarasan Serta Pembaikian
4) Proses Penguatan
5) Peningkatan Sistem Keimunan
6) Melanjutkan Usia.

Saya cuma berkongsi. Harap-harap pelaburan ni membuahkan hasil. Amiin.

2 comments:

Shafique said...

huh! Menarik jer product nie.

Nudabuffy said...

ahahah.. dah boleh komen yer..
haah.. ramai yang ada efek positif.. cume regenyer la yang menyeramkan sikit. RM 220 untuk 60kapsul.. seram x? hahah