Great stuff to be shared together...

Wednesday, August 18, 2010

Makcik, makcik tak puasa ya hari ni?

Kalau makcik puasa, kenapa makcik sakitkan hati saya. Kenapa pagi-pagi lagi makcik dah buang sampah depan rumah saya. Kalau makcik nak buang sangat, kenapa makcik tak buang dalam tong samaph saya, kenapa mesti di luar tong sampah?

Makcik, umur makcik berapa ya?
Kalau tengok rupa makcik, saya rasa dah boleh panggil nenek. Tapi makcik sihat, masih kuat. Masih boleh menyeberang jalan semata-mata nak buang sampah kat rumah saya.

Makcik,
Saya ada buat salah dengan makcik ke sampai makcik sakit hati sangat dengan saya. Sampai nak mencemar kebersihan rumah saya. Makcik tak nampak ke saya dengan suami bersihkan sampah-sampah yang makcik buang tu? Kami pun nak bersih juga macam rumah makcik. Tolonglah makcik, jangan buang sampah lagi depan rumah saya.

Ke makcik nak saya candid gambar makcik buang sampah lepas tu pos dekat blog? Makcik nak macam tu? Geram sungguh saya dengan makcik. Nasib baik saya puasa tau makcik.

Makcik puasa tak hari ni?

No comments: