Great stuff to be shared together...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 1, 2010

What a surprise! (^___________ ,^)

Hari ni saya sangat suka hati. Tak terkata sukanya.

Buah hati saya sampai pukul 5 pagi tadi. Ada site sekitar Johor Bahru. Malah ada yang dalam UTM. Alhamdulillah. Mungkin Allah kesian dengan keluhan saya semalam.

Semalam suami saya sibuk sangat. Saya sms pun tak berbalas. Alih-alih dia kata tadi dia ada mesyuarat dan mungkin gerak ke JB malam tadi. Terkejut. Teruja. Patutlah malam tadi rasa nak membeli barang dapur, ada tetamu nak datang. Oh ya, ada seorang lagi kawan abang am pun kena jaga site. Rizal nama dia.

Hari ni saya buatkan nasi goreng untuk sarapan. Tapi macam tak sedap. Serba tak kena kalau masak untuk orang. Hahah. Maaf ya. Yang penting ikhlas.

No comments: