Great stuff to be shared together...

Friday, April 5, 2013

Sudah Sampai

Biji benih bunga-bungaan daripada Lynn sudah sampai petang semalam. Sangat cantik presentationnya, buat saya tak henti tersenyum melihatnya. Terima kasih lynn. Semoga Lynn sekeluarga akan semakin dimurahkan rezeki, rahmat dan berkat daripada-Nya. Tak sabar nak tanam dan melihat bunganya. Baru tanam cosmos sulphureus orange, brightness mixed dan zinnia chippendale. Yang lain terpaksa tunggu bekas tanaman kosong.


9 comments:

ummuaidan said...

bestnya dapat byk benih bunga tuh...tgk paketnya pun mmg berbunga2 hati kan..:)

Nudabuffy said...

haah.. cantik sangat.. rasa sayang pulak nak buka.. hehehe

Ummu Madihah said...

Salam Nurul,

meriah nampak walau paketnya pun apalagi bila berbunganya nanti!

shafirul suffian said...

tanam cepat2... tak sabar nak tunggu buganya. lynn pun ada kirim kat saya banyak benih sunflower. tapi kena tunggu turn laa... pasu sekarang semua berisi.

Puteri Purnama said...

Alhamdulillah, banyaknya benih bunga.
Semoga tumbuh dengan subur dan menceriakan hati yg.memberi dan yg.menerima.Nanti akak tumpang cuci mata.

Nudabuffy said...

Ummu Madihah ~ Nurul ni kalau tanam bunga macam tak berapa jadi.. Nanti nak suruh hubby tanamkan.. Heheheh

Shafirul suffian ~ pasu saya pun sama. Nak kena cari tanah lagi.. maklumlah laman sekangkang kera.

Puteri Purnama ~ Alhamdulillah.. Insya Allah kalau menjadi nurul upload kat blog. Kalau tak jadi pun nurul akan cerita.. Heheheh

zamzurina zulkafli said...

terima kasih lynn!

nadia rashid said...

Betul betul betul...sangat cantik... Dan buat sy senyum semalaman..walaupun penat blk keje....Pagi ni pun dah semai cosmos...harap2 menjadi

lynnhelite said...

owh... harap2nya 37 org yg lynn hantar tu, sumernya sampai dgn selamat, termasuk brunei & singapore. Maaf, lynn pakai normal pos tu yg kdg2 lambat dr siput.