Great stuff to be shared together...

Thursday, February 7, 2013

Dua Minggu Dari Cameron

Dah masak

Baby strawberry plant

Pokok Ros. Sadis.

6 comments:

nadia rashid said...

kenapa jd mcm tu ros tu..strawberry mcm mnr ok rasa?

Nudabuffy said...

entahlah.. macam kena penyakit.. ada macam hama kat daun2 dia. Strawberi tu ok je.. rasa dia lebih kurang macam masa kat CH

wanie ibrahim said...

sy dulu pun pernah beli pokok bunga dr CH tp mati kering bila bw turun ke bwh..jd serik nak beli lagi..so kalau nak beli bunga saya beli aje di nurseri tanah rendah..kalau dibeli dr CH benih benih shj..

Nudabuffy said...

before this ada juga beli pokok ros.. Masih bertahan sampai sekarang. Tu yang yakin nak beli lagi. Tapi jadi macam ni.. Sedih sangat..

puteri purnama said...

Salam Nuda,
eee sayangnye pokok ros tu.
Pokok lavender akak beli dari CH pun dah jadi macam tu.Macam terbakar.

shafirul suffian said...

mati terkejut dia... kesian..