Great stuff to be shared together...

Wednesday, November 14, 2012

Bunnies



Ibu Putih

Anak Ibu Putih berumur seminggu
Ibu Hitam. Bagus dia ni.. Nak togel bulu dia cabut untuk anak dia.
 
Anak Ibu Hitam. Umur tiga hari.
Ibu Oren
Anak Ibu Oren .Fresh from oven.







11 comments:

Hidayah Salim said...

ramainyer.....

suka suka said...

Tak tahan tgk yg fresh from oven tu.. Ala ala anak ci k tee jek

Ana Rashidah said...

Ayoookkk.... macsm anak tikus le yg bawah tu

Ana Rashidah said...

Ayoookkk.... macsm anak tikus le yg bawah tu

Nudabuffy said...

Hidayah salim ~ Yang ni kat wad ibu bersalin je.. Hehehhe

Suka suka ~ Kan kak Mar? saya geli yang tu.. Tunggu dia besar penumbuk dan dah gebu baru comel gile.. Rasa nak picit-picit je..

Ana ~ Memang macam anak tikus. Tapi sekejap je dia macam tu..

baguznet said...

arnab ni yg bestnya, kalau nak dia ada mcm2 kaler, bagi dia mengawan antara yg bukan putih dgn yg bukan putih juga.

kalau yg putih mengawan dgn yg putih, mmg baka yg keluar warna bulunya akan putih sahaja juga

Nudabuffy said...

haah...tapi kitorang musykil dengan ibu yang hitam putih tu.. Induk dia dua-dua hitam putih alih-alih ada anak dia yang oren..

baguznet said...

saya nak sepasang nanti bolah? :D

Nudabuffy said...

baguznet duk mana? boleh dirunding donk!

baguznet said...

ekekeke... saya kat Klang, kg di Johor... last weekend ada balik Johor sekejap, jengah pakcik masuk HDU

saya suka haiwan ni, anak-anak pun suka tapi saya kena hati-hati sbb anak yg sulung detected ada lelah. Kesian kat dia... x blh too close dgn haiwan2 sebegini tp dia suka dgn haiwan

Nudabuffy said...

Oh ya ke? kalau balik Johor lagi beritahulah.. boleh berkenal-kenal mengeratkan silaturrahim.. Alahai kesian kat dia..Kalau main sekali sekala pun tak boleh ya?

Oh ya, anak-anak ibu oren tu banyak yang mati.. Nampaknya tak bolehlah nak simpan sebagai induk.. :(