Great stuff to be shared together...

Monday, October 11, 2010

Aku Tak Biasa

 Semalam encik suami dah balik ke Shah Alam. Rasa sungguh sunyi bila dah biasa dia sentiasa ada dekat dengan kita. Lepas tu dengar pulak pasal kemalangan ngeri kat lebuhraya PLUS tu. Serun rasa hati ni.. Semoga Allah sentiasa menjaga keselamatan insan-insan kesayangan saya.




Aku tak biasa, bila tiada kau di sisiku
Aku tak biasa, bila ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa, bila tak memeluk dirimu
Aku tak biasa, bila ku tidur tanpa belaianmu
Aku tak biasa, aku tak biasa

2 comments:

Shafique said...

Alahai siannyer kat wak. Owh hubby nyer keje kat Shah Alam. Tak per la skali balik betol2 windu nyer penangan. Keh3! Seyes sy pon mmg takot ngan bas nie. Tgh speeding 120km/h rilek jer bas ekspres pollow belakang siap overtake. Kalo malam bas mmg mcm org gila.

Nudabuffy said...

memang.. awak bayangkanlah kalau siang perjalanan tu 4 jam boleh jadi 2 jam.. tak ke gila.. sekarang syukur dah kurang naik bas, tapi sekali sekala kena juga naik..