Great stuff to be shared together...

Tuesday, January 8, 2013

Kobis Bunga Mula Terbentuk. YEAY!



Nampak tak? Nampak tak.. Baru cenonet je.. dan cuma dua pokok je.. Semoga kamu berdua membesar dengan sihat ya? Saya nak makan kamu ni.. Hehehhe..

8 comments:

ummuaidan said...

Biar benar nie....awak tanam kat sana yer..dpt jgk berbunga yer...taruk baja spesel errr..

puteri purnama said...

aduhai..boleh juga rupanya bunga kobis ni tumbuh dgn cuaca yg.ada ni.Bunga kubis ni di kl ke atau di NS?

zamzurina zulkafli said...

Terbaeklah

Xeea said...

bestnyaaaaa! nak kena berguru dgn ko nih. aku ni kalau tanam rumput je pun tak menjadik. huu

suka suka said...

Nurul...benih beli kat mana ni?

Nudabuffy said...

Ummuaidan~ baja tahi arnab je..

Puteri purnama ~ kat Johor kak Mas.. daunnya macam plastik dan tahan panas. Pokok yang lain banyak layu tapi yang ni mampu bertahan.

Zamzurina~ alhamdulillah.

xeea~ Actually, hubby yang tanam, aku dapat glemernye je.. heheheh

Suka suka ~ beli biji benih dekat econsave. Nanti nurul check jenamanya ya..

hitomi lavender said...

Salam kenal nudabuffy...wah..tahniah la tanam kpbis bung menjadi..ingatkan kat cameron ja bley menjadinya...:)

Nudabuffy said...

Salam kenal hitomi.. Harap-harap membesarlah diorang dengan selamat.. Happy sangat :)