Great stuff to be shared together...

Monday, November 1, 2010

Welcome to the World, Nasruddin!

Hujung minggu baru ni, saya dan suami gi melawat kakak ipar yang baru bersalin. Nak tengok baby baru. Hihik. Tententen.. Nilah budaknya..


Hai! Nama saya Nasruddin. Saya seorang bayi lelaki. Saya kacak kan?

Masa lahir berat dia 3.1 kg. First time tengok terus jatuh cinta. Sungguh bambam la dia ni.. Pipi labuh yang menggeramkan. Dia ni tak kuat nangis. Tapi kalau dah nangis suaranya memang sangat kuat. Oleh sebab baby memang sangat kuat tidur, bila dia sedar je mesti kena kelek puas-puas dengan kitorang.

Yang bestnya, dia suka senyum. Dalam tidur pun senyum-senyum. Kesian kena dengki dengan orang dewasa yang tak puas menggentel dia. Pastu dia suka tidur mengiring. Comel sangat.

2 comments:

Shafique said...

Iskkkk...... GErammmnyerrrr!

Nudabuffy said...

comey kan? rindu sangat kat tembam ni