Great stuff to be shared together...

Friday, November 21, 2014

Lima Tahun

Assalamualaikum..

Hari ni saya happy sangat.. Alhamdulillah, hari ni genap 5 tahun usia perkahwinan saya dan suami. Alhamdulillah..Terima kasih Allah, sebab panjangkan jodoh kami. So, sempena mood gembira hari ni, saya nak belanja gambar bunga yang mekar dekat sekeliling rumah.

Pink + maroon Allamanda

Siantan Pink

Lili Amaryllis Merah pemberian Wak Timah

Orange Aztec Marigold

Yellow Aztec Marigold

Bunga Kacang Pis

7 comments:

suka suka said...

Assalam... happy anniversary.. semoga bahagia hingga ke jannah... makin happy suasana bila dah duduk bersama ... bunga2 turut meraikan kebahagiaan kita... take care !

Nudabuffy said...

Assalam Kak Mar.. Terima kasih.. Amin ya rabbal 'alamin..Kak Mar pun jaga diri baik-baik

Anonymous said...

salam,
nuda..happy aniversary yg ke 5.moga gembira dalam limpah rahmat dariNYA.. dulu nuda ade pos benih benih daun tomyam/sawtooth corriander.alhqmdulillah mmg idup tapi akak x bole tanam kat petak tanah, abis kena makan siput..mane yg selamat akak semai balik anak2 dlm pasu.. alhamdulillah, da selamat masuk sup ayam, tomyam putih.. akak mmg sayang pokok ni, selalu intai2, bwh pokok utk cari anak2 pokok yg baru tumbuh dr benih2 , akak alih dlm pasu...terima kasih nuda :) ..

akak su

Nudabuffy said...

Salam Kak Su.. Alhamdulillah.. Gembira mendengarnya.. Sekarang ni kalau masak tomyam tak letak tu, rasa kureng je..

Ummu Madihah said...

Salam Nurul,

Lama tak menyinggah. Selamat ulang tahun ke-5 yang belated! Moga semakin hari semakin bahagia kalian berdua, amin!!

Anis_Apis said...

Salam Kak Dayah... Happy anniversary yang ke-5 :) Semoga berbahagia selalu hendaknya

Nudabuffy said...

Ummu Madihah dan Anis_Apis Thank you sayang-sayang semua.. amin ya rabbal 'alamin..