Great stuff to be shared together...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 22, 2010

Baby! Baby! Baby! ooooohhh...

Selamat hari raya maaf zahir batin buat semua.. Entry ni ditujukan khas buat kawan-kawan saya iaitu tiga orang SITI yang baru sahaja menimang cahaya mata sulung mereka.. Happy for all of you, walaupun terselit rasa cemburu sebab kalau tak mesti I dah join sekaki dah time ni.. Hukhukhuk

Tahniah buat ex-Housemate, Kak Siti Sya'wanah dan Abg Hadi dengan kelahiran boboy yang encem bernama Muhammad Luqman Iskandar (2.6 kg) pada bulan puasa hari tu..

Amacam? Kacak kan saya?

Juga kepada Siti Munirah dan suami dengan kelahiran gegirl bernama Nur Anis Amani.. Gambar belum ada sebab baby kecik sangat.. 2.2 kg. Amani ni lahir sehari sebelum raya.. Kata Puan Siti, dia tak sempat makan rendang.. eheheheh.. nakal ya baby ni? Err siti, nama anak ni terpengaruh dengan cite adamaya eh? Ehehe, just kiddin'.(update on 27/09/2010, gambar gegirl anis)



Dan yang terpaling latest, baby boy pasangan Siti Irwani dan Ridhwan.. Nama belum bagi sebab saya teruja sangat nak tulis blog.. ahahah.. Wani ni kawen dah le sama tarikh dengan kita, 'sangkut' pun sesama, even predicted due date pun sama.. cumanya dia ada keluar baby, kita tak.. hukhuk..(update: Boboy ni nama dia Muhammad Mikail)


Apa-apa pun semoga anak-anak buah baru ni jadi anak yang soleh dan solehah, sihat mental dan fizikal, jiwa dan semangatnya, rohani dan jasmaninya. Amiin.. Ya Allah, Yang Maha Pemberi Nikmat. Kau telah berikan hamba pelbagai nikmat dan hamba bersyukur.. Gembirakanlah hati kami dengan kelahiran zuriat dari rahimku sendiri.. Hanya kepadaMu kami bermohon, dan hanya padaMu lah kami meminta pertolongan..Jadikanlah kami hamba-hambaMu yang bersyukur. Amiin..

No comments: