Great stuff to be shared together...

Monday, January 12, 2015

Hujung Kebun

Salam semua.. Hari ni takde cerita sangat.. Cuma nak berkongsi gambar tanaman di suatu sudut kebun.. Kawasan ni tanahnya kurang subur, tak banyak tanaman yang mampu bertahan.. Alhamdulillah, roselle, bendi, terung dan cili benggala dah mula mengeluarkan hasil walaupun pokoknya taklah sihat sangat.










4 comments:

Nooriah Abdullah said...

assalamualikum
dah follow sini best nya berkebun kaknoor pun suka berkebun

Ummu Madihah said...

Salam Nurul,

Wah, jeles Mak Aji tengok capsicum tu! Kecik je pokoknya dah berbuah! Kira suburlah tu.

Nudabuffy said...

Salam kak noor, terima kasih sudi melawat.

Mak Aji.. Capsicum tu bukan kecik dah berbuah, tapi pokoknya tak besar-besar. Hihi.. Alhamdulillah.. merasa juga capsicum tanam sendiri.

TukangKebun said...

Comelnya capsicum tu.