tag:blogger.com,1999:blog-1782018228387737159.post4531650931163277780..comments2023-08-02T21:59:40.882+08:00Comments on Nudabuffy: Penipuan Harga di PasarayaNudabuffyhttp://www.blogger.com/profile/08773598096713041734noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1782018228387737159.post-5267003435663438472012-07-18T12:01:39.623+08:002012-07-18T12:01:39.623+08:00Saya selalu kena tapi bukan Giant je. Saya pun mas...Saya selalu kena tapi bukan Giant je. Saya pun masih lagi pergi ke tempat-tempat kejadian kalau ada tawaran menarik. Cuma lebih berhati-hati.Nudabuffyhttps://www.blogger.com/profile/08773598096713041734noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1782018228387737159.post-5559479743398091192012-07-17T12:06:00.197+08:002012-07-17T12:06:00.197+08:00tak tau la pernah kena ke tak, tak berapa perasan ...tak tau la pernah kena ke tak, tak berapa perasan tp mmg dah jarang ke Giant sbb harga tak murah mana pun dan Giant no longer Malaysian company. Cuma time ada special offer je baru g, tu pun lepas confirmed mmg murah berbanding lain dan beli semata-mata barang2 offer je :Dbaguznethttp://www.baguznet.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1782018228387737159.post-58525052786143081152012-07-16T08:50:37.316+08:002012-07-16T08:50:37.316+08:00Batullah. Lagi sakit hati bila kita minta bantuan ...Batullah. Lagi sakit hati bila kita minta bantuan dengan sopan tapi layanan mereka tak sesopan mana. Hmm teringat papan tanda dekat hospital "Anda Sopan, Kami Segan". HIhikNudabuffyhttps://www.blogger.com/profile/08773598096713041734noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1782018228387737159.post-58579959262691093092012-07-13T18:29:49.511+08:002012-07-13T18:29:49.511+08:00Geram membaca entry ni dan entry Encik Hazrey tu. ...Geram membaca entry ni dan entry Encik Hazrey tu. Saya memang dah lama tak ke Giant, salah satu sebab ialah kerana jauh. Dan ada juga terdengar cerita penipuan harga seperti itu.<br /><br />Sebagai pengguna, kita berhak mendapat servis yang sewajarnya. Saya langsung tidak terkejut dengan non-response daripada Giant kerana kebanyakan Customer Service di negara kita memang akan either :<br /><br />a) buat dek<br />b) menegakkan benang basah atau 'cover line'<br /><br />Saya paling tidak suka alasan tidak masuk akal yang seringkali diberikan oleh golongan ini. Biasanya kita kena berkeras baru dapat apa yang sewajarnya. Buat naik darah sahaja. Saya pun biasanya baik macam Nudabuffy, tapi tolonglah jangan buat saya naik angin... hehehehe.Mama Pongkeyhttps://www.blogger.com/profile/10874502819608538717noreply@blogger.com